Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

A matter of time


...
Είναι θέμα χρόνου να είσαι πάλι στην αγκαλιά μου.
Υποταγμένος. Ιδρωμένος. Ανύμπορος. Πεινασμένος. Ερωτεύσιμος.
Δικός μου.
Μου ανήκεις.
Προσπάθησα σκληρά για αυτό. Όπως προσπάθησα και να σου αντισταθώ.
Το ξέρεις. Μπορούμε να πάμε τόσο μακριά μαζί. Αλλά όχι.
Με τραβάει το χάος που έχεις μέσα σου.
Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν άλλοι πιο... ή πιο... ή πιο... .
Είναι που παίζεις μαζί μου. Δε το κάνουν συχνά αυτό. Μ αρέσει να παίζεις μαζί μου.
Μ αρέσει να με φτάνεις στα όριά μου. Μ αρέσει να με ελέγχεις. Μ αρέσει και να αφήνεσαι.
Ούτε είναι ότι είσαι ο κατάλληλος. Είσαι απλώς αυτός που θέλω. Αναπόδραστα!
Όταν θέλω κάτι, το παίρνω. Μπορείς να μη παραδοθείς, αν το θες. Αλλά δε θα σε λυπηθώ.
Μη σταματήσεις να παίζεις. Ας καταρρεύσουμε πρώτα. Κι όποιος αντέξει.
Με τρομάζεις γιατί ξυπνάς όλες τις διαστροφές μου.
Σε ποθώ γιατί ξυπνάς όλες τις διαστροφές μου.
Μικρέ σατανά. Αντιστάσου.

Υγ. Για τα υπόλοιπα μέρη της ιστορίας:
Μέρος Α : Τσίκι - Τσίκι
Μέρος Β : 2:58
Μέρος Γ : Sidenotes
Μέρος Δ : Lovezoned
Μέρος Ε : How could it be
Μέρος ΣΤ : The Closure alt.
Μέρος Ζ : Fight Me 
Μέρος Η: Shaking Knees
Μέρος Θ: Where & When
Μέρος Ι: A matter of time 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)