Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Where & When



...

Σκάσε επιτέλους! Όποτε μιλάς μου κόβεις τα φτερά.
Σε θέλω. Τόσο πολύ. Τόσο έντονα. Σε θέλω βαθιά.
Σε θέλω πιο δυνατά.
Θέλω να σπαρταράω για σένα, πάνω σε εσένα.
Θέλω να σου τραβάω τα μαλλιά με μίσος καθώς σε κοιτώ βαθιά στα μάτια.
Σου αξίζει τόσο πολύ να ταπεινωθείς.
Θέλω να με δεις να καταστρέφομαι και θέλω να λιώνεις και εσύ μαζί μου.
Θέλω να σε χαστουκήσω με όλη μου τη δύναμη και να πιω τα δάκρυά σου ένα-ένα.
Θέλω να κοιμηθείς στη ζεστή μου αγκαλιά και να σου λέω πόσο περήφανη είμαι για σένα.
Είναι κρίμα που είσαι τόσο κενός, για μένα.
Δε σε θέλω αν δε μπορώ να σε έχω ολόκληρο.
Δε θέλω μία στιγμή, θέλω μία γαμημένη αιωνιότητα.
Πυκνή και πύρινη σαν
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
tear here   

Υγ.  Για τα υπόλοιπα μέρη της ιστορίας:
Μέρος Α : Τσίκι - Τσίκι
Μέρος Β : 2:58
Μέρος Γ : Sidenotes
Μέρος Δ : Lovezoned
Μέρος Ε : How could it be
Μέρος ΣΤ : The Closure alt.
Μέρος Ζ : Fight Me 
Μέρος Η: Shaking Knees
Μέρος Θ: Where & When
Μέρος Ι: A matter of time 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)